** Vinteraktivitvetdag och fettisbulle**
2012-02-21 @ 19:40:13
 

Idag har vi haft vinter aktivitets dag på jobbet med pulkaåkning och skidåkning.
Ivanliga fall har vi kallat det för turboloppet eller barnens vasalopp med  i och med att alla inte har skidor och vi inte har nga på förskolan att låna ut så har vi fått vi ändra det....pulkor och madrasser finns ju på förskolan och så fick de som ville och har ta med sig skidor och åka i ett uppkört spår.....

HAha, det var lite kul för spåret syndes knappt om man jämnför med för nga år sedan då vi fick skotta fram ett spår för att det var så mkt snö....

Lagom värme ute, solen kom fram och alla hade jättekul....vi avsluta fm med bulle och varm choklad..

Grabbens tjej bjöd på köpta semlor idag och det var gott det. Där rök våra få kalorier jag och sambon gjorde oss av med när vi tog oss en poweralk efter jobbet..men men...

Jag har även skickat TILLBAXS min kamera nu igen så nu ska det bli spännande NÄR jag får tillbxs den...

Här är nga barn som jag har/haft på min avdelning..





 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2012-02-22 @ 20:53:36
 
ja,semla är inte så dumt men choklad ännu godare<3

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0