** 1 Jan - 2012 **
2012-01-01 @ 13:38:58
 

Första gången jag skriver 2012 nu när jag skrev rubriken......
Gör ingenting..sitter och slappar vid datorn men ska strax lämna över den till H för han ska forsätta med sina sjökartor i ps elements som vi bara har på denna dator..skit asså...2 dagar har han okuperat datorn och ska ha hjälp för han kan inget om programmet, men han lär sig....

Å alla mina bilder ligger just i den här stationära..


Ute snöar det för fullt!! I like it!!

Så nu har jag nästan skrivit ikapp lite eller hur ;)....

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Emeli
2012-01-01 @ 19:40:20
 
Hej!

Tack så mycket.

Kul att kika in på din blogg, så mycket fina bilder du har :)

Hoppas allt är bra med dig :)
 
- URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/ - -

Från: Junitjej
2012-01-02 @ 20:48:47
 
Svar: Det lät som ett trevligt nyårsfirande!
 
- URL: http://junitjejen.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0