** 2 jan **
2012-01-02 @ 23:40:09
 

Måndag och H börjat jobba igen men jag är ledig hela veckan...så skööönt!!!
Dock har jag plockat och plockat här hemma...ut med alla klädkassar som stått lite här och där...16 st räknade lilltösa att det var...nga ner i bon (men den är redan så smockad av klädpåsar) och nu står nga ute på altan...ska försöka lägga upp lite på tradera tänkte jag...Mycket utav kläderna är inte använda eller bara lite...så det vore ju kul att få ngt för dem...

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Emeli
2012-01-03 @ 16:21:08
 
Hoppas det går bra med försäljningen av kläder :)

Nej jag har inte fått mitt schema, men pratade med Susanne i förrgår och då skulle hon ordna med schemat när hon kom tillbaka till jobbet.
 
- URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/ - -

Från: Emeli
2012-01-05 @ 19:57:04
 
Nä du, den platsen ger jag inte bort.

Du får minsann jobba och stå i medans jag ligger på stranden och glassar :D
 
- URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0