** Digital bildbehandling **
2012-01-19 @ 21:22:27
 

Jag har en inlämningsuppgift, sista, för visuell kommunikation 7,5 p kvar att lämna in från förra terminen, en inviduell inlämningsuppgift för kursen 7,5  via jobbet som oxå ska in (fattar ingenting) och sen ska det skrivas till p-mötet och frågor ang läroplanen (hur tråkigt som helst) och ....så har jag börjat en NY kurs DIGITAL BILDBEHANDLING 7,5 p......visst är jag knäpp i huvudet...Jag har så mkt att göra och så forsätter jag..men jag vill så gärna...jag tycker det är så kul....

Jag kommer att få sitta hela helgen med detta...men, men....
jag tar lite vin imorrn kväll så går det nog lättare ;)...

Ja, just det...jag har ju kurser hos Emelie Ohlsson oxå men det är inget som skall lämnas in eller så..

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: – MIN VIKTIGA KAMP
2012-01-20 @ 16:59:08
 
sv: tack fina du för ditt stöd och dina ord. glad att jag kan inspirera dig lite i alla fall! ja, det kommer nog. nu har jag börjat så smått med viktväktarna så när jag väl kommer igång ordentligt med det så borde det ju gå neråt i alla fall! =)
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0