** snart är veckan slut **
2012-01-26 @ 15:58:40
 

Pust och stön,,,snart är veckan slut! Bara en dag kvar, tack och lov.....

Imorse hade jag utvecklings samtal med en förälder kl 8 och naturligtvis strula 10 åringen när hon skulle åkam med mig ner till skolan...Först så hitta hon inte sin mössa hon skulle ha...hon har mång andra men hon skulle ha en viss speciell...sen när vi fick kom hon på i blen innan utfarten atth on kanske inte hade mobilen med sig. (hon måste ha den för att vi ska kunna nå henne om vem som hämtar henne då vi inte vissste på morgonen). så då fick hon såringa in och titta men hon hitta inte den...Då var hon ännu argare...som ett stort BI..Jag anade då att hon redan stopapt ner den i väskan men hon vägrade lyssna just då..Men jag hann till samtalet och det gick ok...

Vi har lite ny utvecklingsmodell att använda men man lär sig väl...

Sen ett till samtal strax innan jag åkte hem...

Konfiramtionsträff för föräldrarna ikväll 18.30...Jag har absolut ingen lust att gå så vi får se hur jag gör...
Jag har varit borta 3 kvällar denna vecka stängning på jobbet, p-möte, hablitering) så jag vet inte om jag orkar en till...men förmodligen går jag för att det är min skyldighet som förälder..

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0