** vår i luften och mammorgrafi **
2012-01-17 @ 22:39:45
 

Lediga dag idag...men upp för att skjutsa barnen till skolan och sen vidare till kuratorn för lite prat igen....

Gick sedan och strö titta på ica mxi och kappahl...och jag hitta så söta kläder till lill småttingen,,,,skulel kunna köpa  hel affären...och skor hitta jag ixa maxi för billig peng...men jag köpte inget....ojoj, vad det sved i kroppen för jag ville så gärna.....

Iågr var jag på mammografi och fick tuttarna paltta för nga sekunder...I ena tutten så gjorde ju ont..inte skönt..
Hoppas allt ser bra ut....kanske ska ta och beställa tid för en undre undersökning oxå som jag inte gjort på flertal år...

Idag var det även vår i luften...satt på trappan utanför huset i solen och det kändes som början till vår....fågelkvitter som  fattas bara...Inte bara jag som gilal snolen utan katterna oxå..här med bosse..
Undra om det blir ngn snö....

Småttingarna som är på semester upptåt i landet har -18 och 1 dm snö och leka i...Lite skillnad.....



 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0