** MIdsommarafton **
2012-06-23 @ 19:51:44
 
Denna dag var en lugn och fridfull midsommarafton här hemma...
Min andre hälft var ut och fiska från188.00 dagen före midsomamrafton och kom inteh em förens lunchtid på sj'älvaste midsommaraftonen...
De hvar i sandviken och firra lite.....och sov då i båten som inte var ngn diekt hit.....
 
Jag åkte iväg å plocka lite blommor och björk till krans på morgonen...
Sen åkte jag och stora tjejen  till U-sala för att handla lite på fm men var hemma redan vid 13 och då hade H kommit hem...Så det var en sanbbis...Hon ville ha ngn nytt att sätta på sig...dessa ungdomar...Det var inte länge sen hon köpte linnen..Men vi hitta på rea så det var ok..
 
Väl hemma så började jag med kransarna och fotatgraferande av våra barn...Inte lätt att få de att le på bild inte när man har tcvå barn som knappt rör en min på bild...men, men...
 
Vi åt på kvällen och inte vilken mat som helst utan stora flickungen hade valt plankstek.....så de fick det bli...+ att vi hade en liten burk mtajesill och lite gräddfil med gräslök...men ingen kokt potatis som jag tror alla har och ingen nubbe....Vi är lite av den annorlunda sorten tror jag...men alla glada och nöjda så då spelar det ingen roll...
 
Innan kl blivit 21 då som andre höklften i soffan.....och jag roa mig med att ta ego kort på mig själv...Jag är inte direrkt fotosnygg men vad sjutton....jag är som jag är, ögon som är små medans kinderna är runda som bollar..
 
Stora flickungen hade gått iväg en stund til len kompis på kväleln men var hemma före midantt, samt grabben hade varit på fest men hade tråkigt så han cykla hem.....men han somna ganska snabbt men jag och storungen satt ute med myggen å prata men när de odjuren blev för jobbiga gick jag in..och vips så var kl 03.00 och det var ljust ute....Tiden går fort när man sitter vid  datorn...
 
 
 
 
 
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 5 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2012-06-23 @ 21:30:37
 
så fint med midsommarkransar men jag har aldrig lärt mej gjort nån...

jo hon är nog lik mej,lea,men ännu mer lik min blondaste syster malin som också är med på bilderna.

nu te o choklad framför tråkig fotboll..
när sverige är ute trodde man att man skulle slippa se..ler.

kram
 
- - -

Från: Anonym
2012-06-23 @ 21:30:55
 
så fint med midsommarkransar men jag har aldrig lärt mej gjort nån...

jo hon är nog lik mej,lea,men ännu mer lik min blondaste syster malin som också är med på bilderna.

nu te o choklad framför tråkig fotboll..
när sverige är ute trodde man att man skulle slippa se..ler.

kram
 
- - -

Från: svintoflickan
2012-06-23 @ 22:05:32
 
ja du..om 10 år..då är min äldsta 21...oj..
å min yngsta (om jag inte kan övertala mannen till nån mer förstås) 11...
lustigt vad livet går fort.

ja,du ämnesomsättningen blri ajg inte klok på..
dumma vikt..
men men hellre lite hull å få äta gott ibland allafall än att va smal å aldrig äta nåt gott.

kram
 
- - -

Från: svintoflickan
2012-06-24 @ 23:15:55
 
vågen finns på www.bluebox.se bland annat...
men den kostar 500...
har fått det av min mormor när jag fyllde men kan inte bestämma om jag ska låta pengarna gå till vågen eller till kläder eller nåt annat.
kramis
 
- - -

Från: svintoflickan
2012-07-07 @ 21:47:09
 
va synn ni ej får så mkt semester ihop men hoppas ni får jättemuysig semester ändå.
nu ska vi ta chips vid tvn.
rkamis
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0