**njursten**
2012-11-03 @ 17:59:00
 
 
Natten mellan torsdag - fredag så började det värka å ena sidan, vänstra bak...kunde inte sova för hur jag än låg så gjorde det ont...
På fredagsmorgon tänkte jag att jag tar mig min promenadrundan
 som jag brukar gå men det skulle jag inte ha gjort...trodde aldrig jag skulle ta mig hem igen....
 
Jag ringer vc och talar om att det kanske är njursten...som de oxå tror efter jag tillbringat tiden med prover och väntan på em....så jag fick en spruta i skinkan och smärtan släppte....för ett tag...
Natten fick jg sova men nu å morgonen så har smärtan gått runt så nu är de på framsidan..
 
Jag käkar smärtlindring men den är inte helt borta för det...
 
 
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0