** Grabben ringde**
2013-02-28 @ 20:00:00
 
Åh, idag ringde grabben på fm 9.30 och i hans värld är då kl 19.30....
De hade det bra. Bara 30 grader varmt i skuggan....
Det var så roligt att höra honom och det lät som han bara var ett stenkast från mig. Man kunde inte ana att han är på andras sidan jorden inte....
Jag trodde jag skulle böla men jag gjorde inte det....som tur var..många dyra minutrar som går till spillo om jag ska hulka fram ord...
 
De hade haft lite strul i hongkong med biljetterna och inge engelska kunde de nästan inte...Jag trodde att alla lärde sig engelska ialla länder..:Men det var fel av mig...
De har varit till disneyland i hongkong skönt men varmt...
Gatsopare överallt och inte en endaste skräp fanns på gatorna....Hörde på jobbet att det är oalgligt att slänga ngt , då får man böter...
 
 
Inte lika fint väder som igår här hemma men sol ivarjefall....Har försökt mig på lite motljusbilder men det är inte lätt med en unge som inte vill stå modell mer än ngn minut..
 
.
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0