**Skattmansö 6 feb**
2013-02-10 @ 08:58:00
 
 
 
I veckan så tog jag semester och var med skolan till skattmansö och jag tycker det är så kul.
Varje år är det alltid ngn som är första gångsprovare på slalom och jag ser framstegen som dessa barn gör under åren som går....I år var det min dotters tur + nga kompisar som hade premiär på slalomskidor....
 
Det tog väl 45 min innan hon kom ner från backen....och i slutet åkte hon ner själv med sina kompisar...Hon hade dukktiga lärare som inte gav upp...Tyvärr åker jag inte själv skidor så jag kunde inte hjälpa henne..
Underbart väder..dock ingen sol som förra året men lagom kallt och snö som kom ner...
 
 
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2013-02-10 @ 20:43:08
 
Härliga vinterbilder! Snyggt med snöfallet, det gav djup till bilderna i backen!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0