** Söndag 28 dec **
2008-12-28 @ 22:13:13
 
Jaha, vad har vi gjort idag då...Inget speciellt,,, bar slappat och ätit...Så man känner sig flera kilo tyngre...Jag som har en del deg innan...

Vaknade 7.30 imorse...Trizze väckte oss inte så tidigt med andra ord....så vi fick sovmorgon.... Sedan kom Grabbens kompis från vishan och de såg jag inte röken förrens vid maten....

Har gjort hela 4 jul/nyårskort....Det tog lite tid eftersom jag får göra de själv i år eftersom datakursen lagt ner...Alltså så får inte alla som jag brukar skicka till i år utan bara ett urval av de... Jag som brukar göra lite roliga kort till mina bekanta på deras familjer...det har oxå skitit sig... men som sagt nga har jag gjort...lite sent kanske men vaddå...bättre sent än aldrig...

Sedan gjorde jag lite julgodis eller ska vi kalla det för nyårsgodis...så nu sitter jag här och kan knappt sitta för magen är i vägen..och samvete kvalar "varför stoppar jag i mig det dära" Usch, vilken fetknopp jag är...måste ta tag i det efter nyår...igen... Jag har sagt det alltför många ggr tidigare och vad händer...Jo, jag går upp i vikt istället för ner...Ngn som känner igen sig.....Ja, då kan du få gå med i min packt efter nyår....ska komma på ngt listigt naman oxå...
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-12-28 @ 23:11:38
 
Hallåj! Vad flitig du är med inlägg! Kul! =)

Jodå en annan har nog oxå gått upp X antal kilon. Suck.

Köpte puls-kort för hela friskvårdspengen innan jul så de lär jag väl försöka utnyttja. God fortsättning hörru!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: mammakero
2008-12-29 @ 18:25:06
 
När jag var liten så gjorde vi alltid Nyårsgodis istället för julgodis. Bara för att det tar sån tid att röra kola och vispa fudge, funkar det fantastiskt bra på en nyårsafton, då det inget fanns att göra innan det blev natt....!

Vad har du gjort för godis?
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0