Hur kan detta hända!!!!
2008-02-16 @ 21:56:22
 
Jag fattar inte!!
Här sitter man framför dumburken och följer melodifestivalen och så går carola/andreas till andra chansen.....och nga muppar får åka till globen.......
Ja, sanna var faktiskt duktig...fick gåshud när hon sjöng så hon är värdig vinnare...men den andre....Fyyy....usch, vad besviken jag belv...

1. Ola - duktig och charmig....
2.Lasse lIndh- tråkig
3. nicole- vad var nu detta?????
4.En ny jimmy jansson......
5.Rongedal/tvillingarna-inge bra..
6.Sanna- En bra gåshuds låt....
7.Andra generatinoen-Min 6½åring hejade på dem.....
8.carola/Andreas- förhandstippade-säkra och duktiga....fast jag tyckte faktisk att andreas var bättreän carola..tyckte hon skrek för mkt.....säger jag som är carola fans!!!!!


Tur att inte hela kvällen blev fiasko...den här killen fanns ju och fyllde upp rutan....BJÖRN...(visserligen ett klipp från deltvälingen i göteborg)  men rolig var han...

 
- Allmänt - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Kotten
2008-02-16 @ 23:49:54
 
Haha-mupparna är mina favoriter! Vilken kanonlåt!
HEJA HEJA!
Men är oxå lite förvånad att Carola bara kom t andra chansen.
 
- - -

Från: svintoflickan
2008-02-17 @ 00:04:16
 
kikar in till dej igen..hej...
kunde inte låta bli att läsa på neas blogg om förlossningar..vad snabbbt dina förlossningar gått..
min tredje gick snabbt..hur tror du den fjärde blir då.
jag börjar bli pirrig.

jag hejade på andreas o carola ikväll....trodde faktiskt de skulle gå direkt till finalen.

ha de så bra.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se - -

Från: Louistindra
2010-01-05 @ 08:08:18
 
Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work
 
- URL: http://louistindra.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0