Planeringsdag....
2008-02-01 @ 20:31:33
 
Idag var det dags igen för terminens planeringsdag.....Den här terminen har vi valt att ta en dag nu och en dag i slutet av terminen , i juni....
Oftast så har vi haft två dagar i följ och åkt ngn stans men nu så beslöt vi oss för en dag endast....
Vi har arbetat med hållbar utv samt kvalitetsredovisning.....
Vi fick inget praktiskt gjort på avd men vi har tagit ett avd möte nästa vecka så vi får försöka hinna det då...
Dagen gick fort...vi arbetade i små grupper och sedan redovisning på det...

Kom hem vid 17 då min "chaufför" och jag var och handla först innan vi åkte hem.....

På kvällen så hamnade vi  i diskussion jag och H så jag vet inte om slutet är nära nu....Pengar igen.....
Nu har jag försökt och bjudit till men det spelar ingen roll vad jag gör så hittar han ngt som är fel...

När barnen säger "att nu bråkar vi igen" då är det en varningsignal.....MIna föräldrar bråka när jag var liten och det kommer jag ihåg än.....Jag ville inte att mina barn ska få vara med om samma sak men nu sitter vi i den sitsen ändå....
Lilltösa sa när jag var på toa och hon var med "nu har ni bråkat två ggr idag"(ikväll alltså)...Jag blir ledsen och det ser hon....Det är inte kul...
Trodde inte vi skulle hamna här......
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-02-01 @ 22:57:55
 
heeeeeeeeeej !!!

jo nog är de något i magen.ler...å magen är stoor men jag de som sett mej o sett kort säger att de blir lite större på kort..så jag lite väl på det.

löss har jag me haft en gång..inte kul.
går visst på skolan här..kanske är bäst jag köper en luskam ifall att.

men du vännen...bråka gör nog alla...å pengar är jobbigt..här är de också mycke om pengar men mest är de nog att jag o mannen kan tycka olika..alltså jag tycker oftast att han säger för strängt åt barnen utan att sätta sig in i deras situationer o så..o jag kan bara inte vara tyst då utan måste säga de till honom..osv...

oavsett ...så hoppas jag ni reder ut det..

bråkade dina föräldrar mycket..
lever dom ihop fortfarande...

tänker på dej !!!!

kram:-)
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se - -

Från: Caroline
2008-02-02 @ 20:33:52
 
Hej
Ja du här hemma är det också oftast bråk om pengar eftersom det inte finns så mkt kvar efter räkningarna när bara den ene jobbar.
Hoppas att det löser sig gumman.
**KRAMAR**
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0