Julgransplundring.....
2008-01-17 @ 18:05:16
 
ojojoj....inte var jag nå morgonpigg direkt idag.....När jagk om hem i natt så började jag titta på mord i midsummer......men tittade inte på hela....klockan var runt 03 innan jag somnade.....
H fick ta M till innerbandymatchen och de vann som vanligt....
Trött men inte dålig...blir sällan det.....
Kl 13 var jag ivarjefall uppe och åkte in till stan i nga ärenden......

På kvällen så blev det  julgransplundring här hemma.....Vi sjöng bla, små grodorna, prästens lilla kråka, jungfru,jungfru, nu är julens slut, slut , slut......
Ojoj, vad den barra.....då hade vi 3 små till som skulle ut....men den var lättare att bära och barra inte lika mkt....
sedan plocka jag bort nästan allt annat...Det brukar alltid bli ngt som man har missat......
Vi hade inga polkagriskäppar i granen och det tyckte lilla M var synd...Vi brukar ha det men nu i julas så hittade jag inga...Det fick bli lite godis som barnen hade i sina små granar + ett snöre där  vi bundit fast twistgodis på....

Vid 21. ringde vi till våra bekanta och fråga om vi vuxna fick cykla över en stund och det var ok...lilla M följde med på sin cykel....Där satt vi och prata, spela buzz så kl blev 02.00 innan vi kom hem....Samma här så satt jag och D och tittade på stålmannen  som gick på tv så det blev en sen kväll/morgonen igen vid 03.00. innan jag hamnade i säng.......
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Julianmerete
2008-10-08 @ 11:44:47
 
Hi! Your website is really interesting! I like it!
 
- URL: http://julianmerete.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0