**Fy vilken dag.....
2008-06-04 @ 22:18:52
 
....ungar som gnäller./grinar/skriker..den ena avlöser den andre...ngn är halvsjuk men ändå har föräldrarna skicka iväg barnet till oss på dagis....man blir så matt.....
Visst vi ringer men det är ändå så tråkigt....men man kan förstå föräldrarna oxå ibland...
Det är inte lätt att veta på morgonen........
Näsorna rinner med grönt tjockt snor som man går och snyter hela dagarna....nästan som karlssons klister...
Är det detta jag vill jobba med??????
Nu kommer frågan igen...

Vad vill jag göra??????

Jag är så jävla trött på allt.....så nerverna håller på att gå sönder...

När man kommer hem och sina egna barn råkar i gräl eller ngt liknande så orkar man bara inte....TYST skriker man så de blir drabbade av det man varit med om  på dagen........Inte kul.....

Har gått två vänder idag på tal om ngt annat...
Mina steg i dag blev..hmmm. ska titta efter...17 103
En vända på lunchratsen och en hemma med stavar...

På kvällen kom P upp och grävde upp ngt som H har här för att plantera hemma hos de...Ngn klätterväxt...

Vi  tog två små öklsom smakade bra i värmen...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Renehelene
2009-07-23 @ 08:11:50
 
I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye
 
- URL: http://renehelene.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0