**Hemlängtan 1**
2008-06-16 @ 22:22:43
 
Igår kväll ringde M efter jag hade sms:at henne då vi lagt oss tidigt....Jag var helt slut efter förra veckans sena kvällar...
Först prata hon med H ochsedan fick lilla m prata och sedan jag.....Hörde med en gång att ngt var på tok och med lite lirkande hördes en gråtande tös  i andra änden som vill hem......
Hon vill inte sova på anläggningen (skolan) med alla 25 st i samma rum...+ att det  hade varit en hård träning som var jobbig...
Jag sa att jag skulle prata med Kompisens pappa + ledare  imorrn så hon kan sova i husvagen med kompisen på campingen...Nga övernattar där nämligen .....

Jag grina oxå efter jag la på luren...ville vara nära henne och så är man så långt borta...Min lilla plutt....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0