*'Sambon har damp**
2008-06-21 @ 12:30:14
 
...arbets damp alltså.....Här sitter jag och redigerar bilder vid datorn och vill ha  lite lugn och ro och H tvättar fönster på undervåningen i huset...Idag är det en lat dag tycker jag...Man ska inte behöva göra ngt jobbigt  dagen efter midsommar.....men inte H inte....

Precis nyss så kom han in och sa att det är min tur att ta insidan av huset.. Jag förstod att det skulle bli ngt sådant....Nu har han kört utsidan på alla fönster....PUST...där försvann dator tiden som jag  vill ha.....Lika bra att göra det så det blir gjort!!!! så jag kan sitta  framför burken sen......länge!!!

So long...nu ska jag tvätta fönstrena
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0