*'Sol och varmt**
2008-06-01 @ 22:02:26
 
I natt kom grabben hem vid 02.00 och jag kunde inte somna förrens han var hemma......

Upp kl 7.30 för att tösa har match kl 10.00 ...bortamatch....
De förlora med 4-1....

Solbränd blir man men tyvärr så blir jag bara röd och inte brun...Jag ser ut som en kräfta tycker H....

Somna bakom en buske mitt på dagen så lite av benen stack fram i solen så däe blev jag solbränd....med strumpor på...så det är riktigt ragga solbränna....

Svårt att få ihop steg eftersom det är så varmt...man orkar inget...men gick på kvällskvisten för att försöka lite...1½ timme...13 846 steg idag....Inte så jättebra men över 10 000.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0