**Solsveda ..AJJJ.....
2008-06-08 @ 21:54:42
 
Jag var ner på fotbollsmatch mellan 11-12.30 och det var soldis ute..så inte tänkte jag på att smörja mig....kvavt var det ute och lite sol....Jag har alltså bara varit ute 1½ timme under dagen....

Framåt eftermiddagen så kände jag att det börja strama i skinnet på ryggen.....och på kvällen  nu så gör det ONT....
F*n, jag har brännt mig...Jag som har tagit det så försiktigt med 30 i solskydd tidigare om dagarna......så blir det så här...

Idag har jag bara fåtti hop 6 212 steg.....Jag skulle gå en promenad men det blev aldrig av .......Fy på dig T!...

idag hade vi även besök av en liten sak men många taggar!!

Vad kan det vara för djur?...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintofllickan
2008-06-08 @ 22:17:55
 
tack för allt fint du skriver.

du är så gullig.

oj vad du bränt dej..men så vacker rygg du kommer ha sen..du får ha sånna där klänningar med ryggen bar.

ler.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0