** En ny dag **
2008-10-15 @ 14:45:09
 
Fast jag la mig igårkväll i väldigt tidigt för att vara mig så var jag halvseg när jag skulle kliva upp kl 5 imorse...Jag hade planering på morgonen så jag hade egetligen inte så där jättebråttom....Jag var ju tvungen att komma inom en viss tid ...Jag satt förra veckan över 2½ timme på kvällen hemma med ett collagejobb så jag kände att jag inte behövde stressa nu...

Lilltösa tog med sig en kompis hem så nu sitter jag här vid datorn och bara varvar ner.....Har varit ut med lillkatten så den får lite luft idag...nu sitter han i löplinan.....Vi ska släppa den fritt men tycker den är så liten ännu...men det kanske vi kommer att säga hela tiden tills den är stor eftersom den är mindre än de andra två...

Jag ska ta mig upp på övervåningen och cykla lite för att samla dessa steg.....Jag ska ha föräldrarmöte på mitt jobb i kväll så jag lär göra ngt nu innan jag åker....
Ont i fötterna under fotsulan har jag oxå efter alla promenader så det kanske blir skönt med en lite cykelmotion....Inte för att jag känner för det.....
Tänk om man gick ner ca 1 kg för varje pass man gör då kanske intresset skulle vara mega stort att röra på sig...
det känns lite hopplöst när inget händer...med vikten alltså....Jag som behöver gå ner en hel del.....

Jag såg mig på film som vi ska visa föräldrarna idag och gud så jag ser ut....heffaklumpen 2....

På tal om helt annant...
Kolla in dessa blåa ögon...och de är faktiskt så blåa i verkligenheten...ingen redigering alls...



Uppdaterat: Har nu motioncyklat 30 min så nu får jag ihop nga steg ivarjefall...
Steg: 12 000
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0