** hem bakad pizza **
2008-10-04 @ 09:46:14
 
Middagen  blev hembakat pizza med jättegod deg botten. Mina barn som är kräsna tog fakitskt om....och sa själv att degen var god....Kanske får försöka flörta in mig receptet....
Man fick själv lägga på pålägg om mav man ksulle ha på pizzan....så det belv en massa olika jox för min del....
Det blev inte så sent för oss utan var hemma vid midnatt......stora tösa  somna i sulkyn på väg hem....Ja, hon får faktiskt plats forfarande med benen över bågen.....Det ser ju lite mysko ut men det funkar.....Nerdagen mössa över ansiktet för att hon frös.....
Vi tog bilen  med stora tösas cykel så hon kunde cykla hem och grabben cykla själv dit med en gång...

Med denna kvällspromenaden fick jag ihop 13 016 steg idag...

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-10-04 @ 10:09:35
 
oj,mkt steg du kan få ihop...

vad du är duktig.

vill me gå ut å gå idag.så regnigt bara.

jag brukar inte heller tycka som resten av svenskarna.:-)

kramkram...å ha mysig helg.
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0