** Internationella barnveckan 2 **
2008-10-09 @ 20:14:37
 
Idag har dagen verkligen gått i ett.....
Det började med att precis när jag skulle åka hemifrån i sista minuten så ropar lilltösa att stor tösa hade spillt ut oboyen vid fruksoten......Släppa alla saker jag hade i handen och in och hjälpa till att torka upp det....svor långa ramsor där.....Jag förstår inte att så lite mjölk kan bli så mkt när det rinner ur...
Kom försent till jobbet men det var lugnt med barn  som tur var.......

Efter frukost så hade jag i uppgiften att skära frukt från alla länder och det tog längre tid än vad jag tänkt mig så jag var tvungen att få lite hjälp annars skulle  jag aldrig ha hunnit.....

Vi samlades i stora lekahallen och klev på stora båten och åkte på en båt tur till alla länder . Under  tiden så hade vi en resguide som lotsa oss genom ett bildspel  med olika foton som visades upp på vit duk...
Efter det så bjöds då på olika frukter som tillhör repektive land vid olika bord som blev väldigt uppskattat......All frukt gick åt...

På em hade vi drop-in och där gick det i ett där med....Det slutade med att jag slutade 17.15 istället för kl 16...för allt skulle kalffa...Bla var det min inskolning som började darra på underläppen när jag skulle gå första gången jag var p åväg hem . Han skulle lämnas över till en vikarie som han inte träffat så jätte mkt så jag beslöt att vara kvar tills han gick hem...Jag gjorde lite pappersgöra och han var med mig..... Tog en promenad till när jag kom hem (gick på lunchen oxå) och sedan cyklade jag 15 min....så nu tänker jag sitta här tills jag ska lägga mig... Oj, nu hr suttit här i 2 ½ timme för att redigera bilderna jag tog jobbet idag på...Lägger ut de imorrn för de är inte klara...måste ta bort nga barn som inte kan vara med på bild....

Steg idag : 20 400 (promenad 34 min + stavgång 45 min + motioncykel 15 min + arbete)




STEG:  20 330 ( promenad + stavgång+ motioncykel 30 min)
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Josefin
2008-10-09 @ 21:11:07
 
sv: duu... är dessa hudfläckar eller vad man ska säga, är de mest på benen? värker det i kroppen? min plastsyrra har hudmissfärgningar som ser ut som stora myggbett, och hon gjorde massa tester idag och det var nån konstig grej som läkarna inte alls visste mycket om, kommer tyvärr inte ihåg vad det hette...
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0