** soppa av en loppa **
2008-10-26 @ 23:29:00
 
Hahha...jag får vara vaken för jag måste passa soppan som H har gjort så den kommer in i kylen när den kallnat...så det blev inte bara ett gls  vin utan 3 st......så nu sitter jag här och är lite dragen...hihihihi...
På en söndag.....helt otoligt!!! MEN,,,,jag är ju ledig imorrn....så vad gör det.....so what???

Varför är det så att vi kvinnor alltid får plocka efter alla i familjen????
Nu när jag tittar över soffbordet så ligger det godispapper på alla sidor  om bordet så det är inte bara töserna som skräpat.....
Visserligen är jag ledig imorrn men är det så att man göra som man vill bara för att en familjemedlem inte jobbar....
Fast så här är det när jag jobbar oxå....det lämnas på kvällan på bordet ....och kan stå där tills jag tar bort det....
Varför är det så....
Står det i ngn bok som jag inte vet om att det ska vara så???????
Egentligen skulle jag lämna det som det är men det är jag som är hemma imorrn...som ser eländet...och det klara jag inte...så det blir jag som får städa...igen...Har plockat av bordet tidigare idag ...Fy, vad tröttsamt.....

Nu ska jag gå och känna på soppan om den kallnat så jag  får gå och lägga mig....kanske uppe i sängen  men kanske nere i soffan.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Sessan ❤
2008-10-27 @ 12:26:58
 
Tack för kommentaren i min blogg!!

Jätte kul med kommentarer även från läsare som har stora barn!



Jag lagrar din blogg i mina favoriter & återkommer garanterat ;)



Ha en underbar dag!



//Sessan
 
- URL: http://sessanochprinsessan.com - -

Från: svintoflickan
2008-10-27 @ 18:34:53
 
Du är inte ensam om detta fenomen..hmm..

jag tycker inte man gör annat än plockar...



nu ska vi äta kvällsmat..



kramiskramis..



ps: har barnen lov hos er me...
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Josefin
2008-10-27 @ 19:09:28
 
sv: nej jag har inte gjort den själv :)



ja, fyfan, pengar behöver jag!
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0