♥♥ stega, stega sluta dega ♥♥
2008-10-05 @ 21:25:53
 
Att det regnar hela dagen är inte bra om man ska jaga steg i steg tävlingarna jag är med i....
Har inte direkt haft lusten att gå ut när det har stått som spön i backen i stort sett hela dagen.....Blev lite lugnare på em och då hade jag nog kunnat snöra på mig gå skorna men då blev jag för bekväm...Tänk att jag går upp och cyklar istället...
Vet ni hur länge jag har skjutit upp det ....jo, hela em.....till slut var jag bara tvungen att ta mig i kragen och ta mig upp på övervåningen.....då var kl 20,30...Vem vill motionera då egentligen, på riktigt?????

Efter 2.5 min cyklande så höll jag på att dö...fick ingen luft för att jag blev så andfådd....Lät som en flodhäst kom ångande...Hur sjutton kan man vara så otränad..:Jag tycker jag går så mkt i raskt takt så jag borde ha lite kondis...

Första 10 minutrarna var en plåga.....Tyckte hela tiden att uret segade sig fram....
När tiden hade gått så var jag tvungen att rasta lite, ngn minut...sedan cyklade jag en etapp på 10 min igen och denna gång gick det lite lättare.....vilade igen efter det och tog spurten sedan på 10 min....Sedan fick det räcka...
Då var kl 21.00....Varför gjorde jag inte detta tidigare så man kunde få slappa på kvällskvisten...

I tappa trampet som vi är med i från jobbet ligger jag just nu etta ...Härlig syn! ...dock kommer det inte att vara så länge för flera av deltagarna har inte fyllt i sina steg under nga dagar som jag har gjort....men jag kan njuta en stund :0)..



I steg racet hos promenixs ligger jag 5:a...Inte dåligt det heller
 
- Tävling - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-10-05 @ 23:25:19
 
Haha jag hoppar bara rakt upp från marken :P Mästerhopparen ;)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -

Från: Alina
2008-10-05 @ 23:30:49
 
Godkväll! Kikar in:)
 
- URL: http://emmiealina.blogg.se/ - -

Från: Sandra
2008-10-06 @ 13:58:27
 
Men oj va duktig du är!!! Jag vil verkligen också ha en stegräknare för det måste ju verkligen motivera en att tänka "bara några steg till" :)

KRAM
 
- URL: http://gudis.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0