**tagen bakifrån**
2008-09-21 @ 23:02:19
 
Jag vaknade av att händer trevade efter kroppen i mörkret ,,...så mjuka och lena   (har varit torra och frasig av elkablar)  ...som närmar sig mina midja (hmm, har varit midja)........pussar och smekningar , pulsen börja slå fortare.. .... beröringen forsätter  på hela mig ..närmar sig upp igen till brösten  och då då kom..........

** Långnäsa!!!!!


Mer blir det inte här inte.....

Vi var ute i dag och försökte hitta svamp där vi var för nga veckor sedan...vi hittade lite och naturligtvis var jag tvungen att fota..........och även  så stötte jag på nga grodor...tagna med foto  "bakifrån"...
varför ska de vända rumpan mot mig för alltid när jag ska ta fota...Först så stötte vi på en liten cheten padda/groda men den andre det var en bjässe på ca 2.5 - 3 cm...Det vore ngt att pussa det...Det blidde nog en kung av den...

Det gick så fort så jag hann inte med,,,,tyvärr!!!!!! fan, jag skulle behöva det i mitt liv just nu.....

Idag på morgonen så var jag ut och tog kort på våran nya fyrbenta vän....+ daggen i gräset..Det är inte en häst......nog för att  lilltösa vill ha en men det är det inte.......
 FAN, vad jag vill ha en ny kamera.....Jag tror jag rånar en bank snart för att kunna skaffa en....Ingen värsting men en canon 450 D skulle sitta fint....



 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0