**Vem vill inte kunna dansa**
2008-09-06 @ 22:50:06
 
Sitter och tittar på erovison dance contest.....tänk om man kunde dansa så som de......
Jag har alltid tyckt om dans  och alltid velat kunnat dansa bra.....men har tyvärr inte direkt talang för det....men viljan att kunna....Jag sitter och ler för mig själv när jag tittar så de andra runt om mig frågar varför jag är så glad..:jag lever mig in i dansen så jag tror att det är jag som virrvlar runt med benen nästan över halsen och gör spagat hopp här och där....
I m tt andra liv ska jag bli dansare.....hmmm. jag ska bli mkt i mitt andra liv när jag tänker efter....Jag får hoppas jag får många andra liv då....

Faktiskt så provade jag balett i 20 års ålder..köpte skor och all i klädesväg men märkte inom en snabb tid att jag inte platsa med  min kropp....ingen erfarenhet  eller vighet och knubbig som jag alltid har varit. så föll det sig inte så bra....
Tänk när vi skulle springa  över golvet med små hopp och där kom jag ångade med min kropp som en flodhäst medans de andra seglade glacieröst över golvet så fint.....En syn som jag inte kan förstå att jag utsatte mig för idag....men viljan var så stark att få dansa....

Själv så tycker jag danmark var bra med barfota dansen, modern dans....lite camelont aktig dans....
Finland hade en underbar tango...gud så fin....som en svan i hennes vita klänning....Röstar för de på första plats och danmark p åandra plats...
Sverige ligger på 10:e plats med danny och han är ju så charmig....
yssland har även en bra passionerad dramtisk dans.....

Spänannde, spännande om vem som  ska vinna......

Uppdatering: Poland vann...inte vad jag trodde men men....sverige fortfarande på 10-e plats....


 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0