** Påskdagen - första vitsippan **
2009-04-13 @ 14:07:34
 
Idag var det kanonväder med sol, blå himmel och en riktigt latdag...
Vaknade med en liten lätt huvudvärk men den försvann snabbt........Jag gjorde med andra ord ingen nytta alls under dagen, joe en liten men inte förrens framåt em........ ........
Bara softa lite....tog lite kort, låg på studsmattan...gick bara och vara....var med katterna ute...gick en promenad bakom oss (vi har en lliten skog) och två av katterna följde med mig...det var så otroligt skönt så jag stannade på ett ställe och låg och sola ansiktet ett tag...Trizze och Zelma låg under en gran och njöt de med......

Jag hittade första vitsippan för i år under promenaden...Gissa om jag blev överlyckligt...upp med kameran och klicka, klick, kilck......flera foton belv tagna......

På em så rensade jag rabatten.....Ja ni hörde rätt....Jag av alla som ogillar rabatter...det där ligger på H.s sida men idag kände jag för att hjälpa honom så jag gjorde det....

Han håller på att bygga ngt till båten som har tagit tid...flera dagar...han spikar, slipar, spacklar, slipar igen...så har han hållt på nu hela påskhelgen...

Jag hittade första nyckelpigan för i år i rabatten så jag fram med kameran och klickar igen..klick,klick, klick..

 
- Blommor - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-04-14 @ 20:49:41
 
Vilken underbar blåfärg det är på himmelen! Det får fram den vackra vita/gröna färgen på vitsippan så fint!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0