** skidlopp **
2009-02-10 @ 21:40:30
 
Var som i vakum på jobbet...nära till gråten flera gånger om..för att jag är helt slut...psykiskt.....
men på jobbet så måste jag jobba och bita ihop...och idag hade vi skidlopp....

Första gången på flera, flera år som vi kan åka skidor....vi har fått sprungit runt eftersom det varit barmark...
Vi är tillsammans hela stugan när vi gör lite större  aktiviteter.....Barnen var jätteduktiga...
Ett urtav mina  barn hos mig...en snart 3-åring ,  hade skidor och var säker på dessa blad...så liten med sådan balans...
Barnen hade jättekul och de större barnen de åkte flera varv....De gillar detta...
sedan blev det fika med stora kanellbullar + varm choklad...och sist...medaljer till alla.......
Bilder kommer imorrn..

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Sara
2009-02-12 @ 22:06:10
 
Åh, vad mysigt det ser ut! Kan tänka mig att L var nöjd när hon fick hugga in på den där bullen! ;)
 
- URL: http://liva.blogg.se/ - -

Från: Mariann L
2009-02-14 @ 02:04:40
 
Ååh vad jag njuter av dina bilder! Och ler stort åt bullätaren!
 
- URL: http://mariannlostinline.wordpress.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0