** Trettondagen **
2009-01-06 @ 22:11:56
 
Idag har jag hunnit med mkt...ja, lite ivarjefall...
Vi har dansat ut julgranen här hemma med 4 danser....man blir så full iskratt när man springer runt granen för tänk om ngn skullese oss...hur mågna dasar runt sin gran hemme innan den slängs ut..lilltösa jublar av glädje...så försök med att sjunga sångerna med  skratt anfall så blir det 4 låtar...
Ja, vi dansar ut julen en vecka för tidigt men, men....
Sedan äts godis naturligtvis...

Åker till sjön och kollar mörtburar men vi fick inget....Däremot grannhålet fick en hel del...Så nu får H ta och snickra ihop en ny........Barnen åkte skridskor....Om det blir lite varmare så blir det perfekt attå ka på isen för nu ligger det ett lager snöfrost...men det gick...

Tog jättefina naturbilder på vägen hem...få se imorrn om de blir så fina som det såg ut att vara..Helst ska man ha en mkt bättre kamera men det har jag ju inte...

Imorrn börjar H och jobba....
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Eva
2009-01-07 @ 10:26:30
 
Svar:

Då tycker vi lika... inspiration är något som är bra, men det finns ju en gräns tycker jag. :o)

Jag kommer inte publicera fler kommentarer när det gäller det inlägget... ifall du undrar vart din tog vägen. Men vill ändå svara så du vet att jag läst. :o)

/Eva
 
- URL: http://blixman.blogg.se/ - -

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-01-07 @ 15:31:53
 
haha ja kanske det :) Min bekantskapskrets är väl inte jättelång kanske.. de flesta är runt 1.60, så jag är ju rätt lång emot dem redan.. haha.. men så har jag min pojkvän som är 1,85 och bästa vän som är ca 5 cm längre än mig, så i deras sällskap blir jag normal med klackar iaf ;)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -

Från: mammakero
2009-01-07 @ 17:42:49
 
HAHAHA!! När den yngsta dottern var mindre, betydligt mindre, så dansade vi alltid ut granen! För att det skulle bli ordentligt dansat och sjunget så köpte jag en skiva med Bosse Larssons jullekar!!! HAHAHA!! Nu är det flera år sedan sist som vi dansade ut julen.

Mina julsaker är fortfarande kvar, har BÖRJAT fundera på att ta bort det imorgon, fredag eller rent av på söndag...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0