** Äntligen semester **
2009-06-26 @ 23:59:27
 
Nu har man gått på semester..äntligen...
7 v ledigt har jag framför mig....det känns just nu som en evighet...Det är nästan 2 månader...

Jag har varit på kurs och lite bilder från det låg i inlägget innan.....
Nästa vecka blir det bara photoshop i 3 fm dagar...

Jag har jobbat på em och sedan hem och iväg igen för att skjutsa grabben och flickkompisen tll paintball i storstan......
Vi fick vänta där över 3 timmar men vi roade oss med att gå på Toy`s uruse, djurmagasinet och onoff.....
Vi skulle ha åkt ner till festivalen i stan men de luktade så vidrigt och gå bland en massa folk ville de inte...

Måns Z skulle spela på kvällen så töserna blev djupt besvikna att vi inte hamna där....Tiden rann iväg och innan de blev klara med paintballen och hade vi åkt efter det så hade vi inte hunnit sett hela ivarjefall......

Jag har lovat att kolla upp om han spelar ngn stans runt om här...

Stora tösa var väl mest besviken för hon hade struntat att gå på en fest för att se måns....

Igår när jag sa att han skulle uppträda så visste jag ingen tid...men imorse fick jag reda på det av en collega...och då visste jag att det kunde bli tajt om tiden...och hade tänkt be henne vara hemma men eftesom jag hade 10 min på mig efter jag kom hem så var jag ganska stressad så jag sa bara att töserna skulle hoppa in i bilen....Hade ingen tanke på att säga åt henne att vara hemma....
Inte förrens hon började  prata ngt  om det och då var vi redan där...5,5 mil hemmifrån...

Jag jogga runt gruvan idag på lunchen...halva rundan dvs...det var för varm så jag var tvungen att gå..orakri nte hela rundan helller för den delen...
Steg : 14 100
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-06-27 @ 15:25:51
 
sv: Just precis, är man inte van så är det jobbigt och jag brukar dessutom ta med mig ett par platta skor ifall att jag skulle få ont i fötterna.. :)

Men jag har rätt bra muskler vid det här laget ;)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0