** Niclas Jidhe **
2009-06-18 @ 21:27:11
 
Jaha, då har man träffat nicklas jidhe idag...andra året i rad som man fotat stora tösa tillsammans med honom...Hon hade kanske kunnat bjudit på ett leende men hon är som hon är...

Imorse när vi åkte hemmifrån så var det sol och fint....som det sedan var under dagen vi var där uppe i Falun...
Under diplomutedelningen så måste det ha börjat regna för det var det gjorde när vi kom ut igen....och hela vägen hem...
Jag som hade tänkt fotatl ite blommor och plockat blommor till imorgon....det sket sig direkt....

Hade jag plockat på väg upp så hade de vissnat i bilen under dagen...
Jag stannade på ett ställe på vägen upp men då skrek lilltösa rakt ut....
Hon gilalr inte när jag fotar....det tar för långt tid...om det inte är på henne förstås..

Hur som så var det final och alla åldrar som varit med under cupen var blandade i 9 lag....stora tösas lag gick inte till final men hon gjorde ett mål..lilla stumpan....

Bild 1 : stora tösa och niclas
Bild 2:  Stora tösa med mitt nya objektiv 1.8/55
Bild 3: Persoligt diplom från ena ledaren
Bild 4: Stora tösa och hennes kompis
Bild 5 : så här kan det gå när man inte förstår sig på bländareo ch slutare....men ganska effekfullt...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0