** skolavslutning **
2009-06-11 @ 20:25:22
 
Då var det dags idag för barnen...skolavslutning för 2 av 3 st...Grabben har imorrn.....
Som vanligt fick vi jäkta och osams blev vi sambon och jag...som alla de tidigare åren....men är inte det nu längre...
Jag blir så stirrig och stressad vid  dessa tillfällen och vill vara överallt och då blir det så att man gnabbar....helt i onödan...
Vädret var inte det bästa...regn och åter regn....men sprack upp lite  framåt em...

Först så gickl illtösa in i kyrkan.....efter det så var det fika i ehnenes klass....dock fick hon vara ensam en stund eftersom stora tösa skulle gå in i kyrkan samtidigt.....Då vill man se henne tåga in....
Sprang ner till liltlösa och hann med en snabbfika.....

efter kyrkan åkte vi hem och åt rabarberkaka + vaniljsås....
Då kom ajg på att jag kankse skulle åka och titta på colelgans minsta som gick ut 9:an idag....Jag har tittat på de nadra så varför skulle jag inte se henne....
Sanbbt ner till kyrkan igen och ta kort och vara med i kyrkan....

Efter det så hem igen......
Lämna töserna hos olika kompisaro ch sedan in til lstan (1,5 mil) för att hämta upp grabben......
Olika ärenden på stan, bla prova ut ngt nytt i klädesväg till grabben som ville han gt nytt till imorrn........Inte det lättaste då vi inte har så många affärer attvälja på som passa honom...Vi hitta ngt dock til lslut...
Köpa blomma till hon som sluta 9:an....

Iväg sedan till lantbruksskolan för att hämta hem grabbens saker där i skåpet och prata nga ord med rektorn där....

Köpa pellets på granngården.....

Hem igen för att köpa kattmat i grannbyn.....(vetrinärbutik)
Åkte till två däckverstäderi byn för att försöka få ett däck til lgammelbilen...det sprack igår när sambon var ute och fiska....De fick leta för det var så gammalt i dimmention...men hitta ett för 400 kr......

Sedan hem igen......lassa ut våra pinaler för sedan dra vidare till hon som sluta 9:an och fika där och lämna blomma....

Till sist m en inte minst hämtmaten.....

Har åkt runt och gjort olika ärenden och kom hem framåt 20 ....så nu är jag mätt, trött och belåten....

Dock har j ag ett fotokort till en elev som vi haft hos oss som jag ska göra till imorrn.....Hur jag nu ska hinna det....det blir till att sitta uppe halva natten.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0