** Sol, sol,. sol **
2010-03-07 @ 21:16:23
 

Åh, igår , lördag var det underbart väder ute...
Var uppe redan vid 7 för attknäppa kort tänkte jag på solens uppgång men var lite sen...men ngt belv det..

Försökte vara ute så mkt som det gick efter jag kommit hem från stan...
Letade efter ett par nya stövlar till stora tsöa då hennes( eller mina rättare sagt som hon tagit) gått sönder i dragkedjan..
Inte en enda sko hitta vi och hon måste ju ha ngt på fötterna..
Jag har nu sytt ihop lite utav dragkedjan på de gamla så hon har  tills vi hittar ngt...

På em  så gick vi ner till åkern bakom oss och satte oss på en filt i solen....
Kändes som vi var uppe i fjällen...bara jägern som fattades :)...
Sambon hade faktiskt öl med sig så jag tog nga klunkar av den...jag skulle köra lite senare så jag kunde inte ta en egen..
Härligt, härligt...

Tittade på melodifestivalen och de som jag  tippade denna gång gick vidare, för en gång skull...
sedan belv det en tidig kväll...la oss efter det,,,

 
- Tävling - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0