** GODKÄND **
2012-01-24 @ 21:08:34
 

I lördags satt jag och plugga hela dagen både med sista uppgiften i visuell kommunikationsom jag läste förra terminen  och en uppgift med jobbets kurs...och idag fick jag svaret från fotokursen att jag blivit godkänd!!! Så nu är jag 7,5 p rikare ;).....

Så nu tar jag tag i  digitala bildbehandlingskursen den här terminen...och det ska bli så kul ;).....


Sambon har fått klart från lanmäteriet att han får sälja sitt sjökort över Hallaren som han gjort. Ja, han måste ha ett eget företag  först  men det har han tänkt starta ngn gång efter  mars....

På lördag ska vi prata....och se om vi kan lösa ngt...

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2012-01-24 @ 23:20:08
 
å kul med fotokursen men tråkigt med den andre kvälllskursen..sånt är ju trist.

då vill man vara hemma å mysa<3

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2012-01-26 @ 15:30:10
 
jo..de finns mågna väldigt bra kurser på distans inom högskolan också!!!

å jag tänker nog nåt sånt också så småningom..men vore så kul att skriva kan jag känna..fast skrivarkurserna verkar svåra att komma in på...

är väl populärt.



kramis<3
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0