Februari månad
2013-02-10 @ 08:48:00
 
Veckorna går alldels för fort måste jag säga...
Jag hinner inget nästan..Idag är det redan söndag igen och imorrn en ny arbetsdag...Dock jobbar jag bara 3 tim, 6.30-9.30 sen ska jag vara med dotter i skolan....
Jag har gått ner till 80% eftersom jag har vårdbidrag för henne en fjärdedel.
Förra terminen jobbade jag 100% och jag var inte med en enda dag i skolan . Tanken var att jag skulle plocka ut tjäsntledigt ngn dag men det blev aldrig av..så nu har jag gått ner i tid istället....så det blir av att besöka skolan...
 
Dottern ser fram emot det och så länge hon tycker det är ok så är det bara att göra det....Hon går i 5:an nu..
 
På jobbet gör vi om vårat målar rum så det ska bli inbjudande att vara det. Vi målar och rollar som inte är min grej men jag har fått göra det nga ggr nu....man läsr sig alltid ngt nytt ;-)
 
Mera snö har vi fått....det har snöat i flera dagar  i veckan som var så snart kan man åka slalom ute på gården..Nej,då inte riktigt men mkt snö har vi...En natt snöade det minst 15 cm.....
 
Här är nga bilder på min lilla flickunge som posera för mig en liten stund för ett paket remar...Hon flammsar så dant och gör inte som mammsen säger så hon tröttnar snart....
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0