**Dagen gick i ett***
2008-04-17 @ 20:48:48
 
Förstår inte att dagarna går så fort....
Vi hade tvärgrupper på jobbet idag och då gick vi till skogen med de...jag är med i stora gruppen. De barn som blir 3 år under vår/sommar...
Det var ljuvligt väder och sådan här dagar då skattar man sig lycklig över att ha det jobb man har....Att kunna vara ute ...Naturligtvis är vi ute på vinter oxå men då är det mera pust och stön...med alla overaller och griniga barn som får stå och vänta..Bäst är ju på sommaren då det bara är att hoppa i sommarskorna.....

Vi åt frukt, tittade på myrorna i myrstacken och jämnförde storlekarna på pinnarna som vi hittat...vilken är  störst och minst....
Tog en promenad när jag kom hem för att jaga steg.....Åh då såg jag vitsippor... ....... Anemóne nemorósa


På kvällen gick jag även till datakursen medans lilltösa cykla brevid....Hon fick följa med idag och den sista ½ timmen av 2 tim så hade hon tröttnat.....
Men hon stod ut för hon ville cykla hem...skjutsen hade kommit hem men då skulle hon få åka bil om hon blev hämtad...

Så nu är stegen för dagen 17 114 ..
image229
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-17 @ 21:45:23
 
Vad duktig du är att knalla!!!
På mitt job åkte vi runt stan med silverlinjen en dag. Då tänkte jag att ja dethär jobbet kanske inte är så dumt i alla fall.
Vad sa H om sängramen??
 
- URL: http://.bogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0