*'Fågel inomhus**
2008-04-27 @ 17:05:11
 
Nedrans kattracka.....
Idag när jag satt vid datorn för att vila mig lite, hmmmm...så kom trizze in genom tvättstugedörren som jag glömt att stänga, jamande...Jag tittade hastigt åt hans håll och ser i min förtvivlan att han har en fågel i munnen..hela huvudet inne i gapet...i tv-rummet.....

Jag skriker åt honom och han försvinner i köket under köksbordet..När jag väl får tag i han..försökte mota ut honom igen genom klåken ..då släpper han fågeln och den flyger upp...Jag tar trizze under armen och flyr ut skrikande.....
Efter att ha hämtat andan så trippar jag in igen och hittar inte på den...Letar överallt...Jag öppnar oxå så det blir korsdrag så den lättar kan flyga ut om den börjar flyga....

H kommer hem och ser inget han heller....Den måste ha flygit sin kos tänker vi..
Rätt som det är flyger den till fönstret och H släpper ut den......den måste ha suttit i köket osynligt för jag såg den inte...

Jag var rädd hela tiden att den skulle få ngt fnatt och bara flyga runt runt och ha ner sakerna.....


Ninja Cats
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0