**Lite fjällhistoria.......annandag påsk...
2008-04-01 @ 20:45:06
 

Vi kom iväg vid 8 på morgonen...Tanken var en timme tidigare men det höll inte...Vi hade inte packat bilen när  familjen P kom....... och H sprang och vattna sina frön och blommor ...som vanligt när det gäller oss...

Vi stannade nga gånger för att rasta P.s hundar och utfodra oss.......
Maccdolands såklart.....

Brännande i ansiktet och under resans gång så kände jag..."vi stannar i ötersund på sjukan för jag kan inte gå så här"...Står inte ut.......Fattar inte varför det inte ger sig.....
Salvan jag fick i uppsala har alltså gjort det värre.........

Två timmar på akuten och det var väl inte så roligt men,men.....Fick kortisontabletter igen men en annan sort + ny salva.....som jag måste sitta och åka under morgondagen 10 mil x 2......hmm...trodde jag skulle få ngt där....

Änrligen framme då var kl ca 19.00...härligt.....
Packa upp och vi fick en egen stuga ......P:s morsa hade fixat bort råttskitet på toan men i sängarna fick jag skaka bort det...Hmmmm....
Stugan används inte så mkt så de har små hyresgäster under tiden de inte är där....
I övrigt var stugan jättefin...

När vi skulle sova så ville H ha radion på för att skrämma bort de.......Jag hade svårt att somna eftersom jag vill ha TYST när jag sover....


 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Vincentjohanne
2008-12-12 @ 12:09:56
 
I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.
 
- URL: http://vincentjohanne.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0