**Många barn**
2008-04-20 @ 21:22:13
 
Efter jag varit ute och gått idag så åkte jag och handlade och då bla kvällstidningen extra bilaga i expressen som jag satt mig och läste med en kall öl efter jag varvat ner lite......
Så läste jag ett reporaget om en 35 åring tjej som har 10 barn...Jag köpte expressen men lämnar en länk från aftonbladet...(hittar inte sidan på nätet från expressen)Min första reaktion va..."henne känner jag""...Så var jag tvungen att visa H....
Nätkompisar kanske man  mer ska säga.än kompisar men jag blev så glad när jag såg att det var ngn man visste vem det var...
Ja, jag har haft kontakt med henne via klädförsäljning  och tradera.....Så säkert har jag nämnt henne för er som jag känner.....och helt plötsligt så var hon i tidningen med hela familjen...Jätteroligt att se hela familjen samlad...

Där ligger man i lä med 3 barn och 40 år :0).....

Stegen idag blev 17825 , stavgång 1½ timme.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-20 @ 21:39:16
 
Hej!
Du missade inte så mycket igår. Mysigt sitta o snacka hos S igår o sen när vi kom till statt så dansade vi och stod i. Men sen blev det dålig musik o då tappar man sugen ju så vi gick till korvmojjen kl.1 och sen hem isäng.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0