**Mysko steg**
2008-04-05 @ 20:31:25
 
Under tiden jag var borta fick jag ihop 5 000 steg...Det tyckte jag var bra för att integöra ngn ting egentligen...JAg gjorde kungsör men det var inte mkt att se...Det gick snabbt att gå igenom om man säger så....

När jag kom hem så gick jag min runda och fick bara ihop 1500 steg...När jag hade gått 2 km så hade jag gått 50 steg??? Det stämmer ju inte...så jag ändrade läge på den...och fick ihop lite mera av den resterande...

Nu står den på 6867 steg men får lägga till lite till...Rundan jag går tar ca 5 000 steg....så jag är nog uppe i 11150steg idag ivarjefall....

Måste bara berätta att jag var in på bolaget där och fick en chock.....Man fick köpa över disk.....Stå i montrarna och titta ochsedan gå till den som var öppen..Kassan lyste grönt eller rött...

Trodde att alla hade självbekänning nuförtiden...Kunde inte vara tyst i kassan så jag kläckte ur mig ngt men hon sa attdet fanns många bolag osm hade som de.....
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Milla
2008-04-05 @ 23:56:47
 
Tävla i min blogg! Vinn en ny design eller en signatur. Kram
 
- URL: http://www.amilas.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0