**Nedrans dator***
2008-04-13 @ 21:09:31
 
Fyra ggr har jag skrivit och det har fösrvunnit när jag ska spara det......då är man inte glad.......
Nu provar jag igen...med våran nya dator :0)....Det var på tiden...Vi har haft en stenklump till skärm..flera år gammal...Visserligen uppgraderad men ändå gammal...fanns inte så mkt minnen i  som det finns i de nya....

Efter lunch hade jag endast gått 4807 steg här hemma....Jag har till motto att gå 10 000 steg om dagen....
Fick då ta och snöra på mig skorna och ta mig en vända med stavarna.....

Gick först 45 min...sedan tänkte jag gå hem...men kollade stegen och tänkte  "jag går lite till" och det slutade med 1½  timmes promenad i raskt takt.....Men då var jag slut...Jag ringde hem och frågade om stora M kunde komma med vatten och det gjorde hon...när det var 500 m kvar till huset :0)..Men jag behövde det..

stegen för dagen blev: 21 042
image221
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Milla
2008-04-15 @ 10:57:37
 
hej du
jag har fått dit mail och det låg i skräpposten så det var därför jag inte la märke ill det. ska fixa din sig så snart som möjlig (iaf under dagen idag). ha det fint - kram
 
- URL: http://amilas.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0