**Tävling igen!**
2008-04-06 @ 09:28:13
 

Tävling igen!

image505

Så nu har jag "Milla" blivit besatt av att designa min egen blogg så jag ska ta och starta en tävling där ni kan delta och vinna egen design helt efter era egna önskningar och överenskommelser.

Dessa regler gäller:
- Skriv en kommentar i detta inlägget där du lämnar mailadress och adress till din blogg.
- Skriv varför just du ska vinna tävlingen.
- Skriv ett eget inlägg i din blogg om tävlingen och länka hit. Du får gärna låna bilden och bifoga.

image176            image171





 

Tävlingen avslutas när jag fått minst 50 kommentarer (deltagare)! 2008-apr-01 @
22:13 Tävling Permalink
 
- Allmänt - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Milla
2008-04-06 @ 12:14:34
 
hej, va kul at du är med och tävlar. du får gärna använda min signatur som länk. har ingen ny design blogg men tänkte jag skulle lotta ut ibland som nu. ha en fin söndag, kram
 
- URL: http://www.amilas.blogg.se - -

Från: Caroline
2008-04-06 @ 19:36:24
 
Wow...nu har man inte hunnit med att kolla din blogg ett tag och vips så är det stora förändringar :-D
Duktig du är med all träning också ....kram
 
- - -

Från: Noaseline
2009-03-02 @ 13:08:29
 
Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.
 
- URL: http://noaseline.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0