**Bilder**
2008-08-10 @ 16:44:34
 

Här kommer nu bilder från bröllopet...Jag och min kompis P trodde att kompisen A hon kunde göra uppsättningar eftersom hon själv erbjöd sig att hjälpa till när P nämnde ngt om det......När det väl kom till kritan så visste hon inte hur hon skulle göra så P fick hoppa in och hjälpa till med mitt hår...Kankse inte direkt vad jag hade tänkt mig men jag hade förmodligen inte kunnat fixat ngt själv ......så jag ska inte klaga...Det var likadant när P skulle bli stylad så fick jag hjälpa till...och jag är urdålig på just finare uppsättningar....Hon blev faktiskt  fin med lite tetar som hängde ut här och där bak..

Nr 1: Mitt hår efter jag tagit ut spolarna....Inte så lockigt utan  mera volym......
     2: P:as hår efter borttagningar av  spolar...
     3: P:as hår efter hennes uppsättning
     4. Min uppsättning.....syns inte så bra, tyvärr........
     5. Min misnta tösas lockiga hår med locktången....
     6. stora jäntans hår med spiral locktång...
     7. Grabben och minsta tösa
     8. Jag och H + Töserna
     9. Bröllopsskort   
    10. Brudbuketen
    11: Brudens håruppsättning...Vilken uppsättning eller hur???
    12. Oxå en fin uppsättning....
    13.Brudens bukett som jag redigerat lite.....
    14. Här skålas det för champange dock inte för lilltösa.....redigerad bild....
    15. Brudparets ljus...så fint.....
    16. Brudens bröllopsring
    17.  Buketten igen...som ni ser så har jag även här redigerat den...
    18. Bröllopsparet i pussel bakgrund.....
    
    




 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-08-10 @ 22:36:46
 
åå jag äääälskar att se bilder.va kul.åå vad mkt fina bilder.

tycker du var fin i håret!!

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Rasmusmathilda
2009-04-07 @ 08:36:40
 
Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.
 
- URL: http://rasmusmathilda.myblog.es - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0