**Dagen efter**
2008-08-18 @ 10:11:48
 
Gud, vad det regnade och regnade ,men faktiskt...så blev det uppehåll när karnevals tåget skulle gå och det var ju bra...så man inte blev blöt.....
M var så duktig såå...och hon tyckte det var kul att vara med....
De kom 3:a av 7 barn ekipage....De fick 200 kr som de ska dela på 12 med.....Inte så mkt!!! Få se vad de ska hitta på med de....
Nga bilder över ekipagen som var med...

Påk vällen var jag ner till ett par bekanta på nedre vägen....ja, de som gifte sig....Där var det lite förfest innan parken....
Jag som inte skulle gå in där......Betala en massa onödiga pengar för ngn timme...Inte ens ett bra band som skulle spela...men man följer strömmen....
Det var mkt folk så det var kul....
Halv två var jag hemma och vad gör man då...ringer och hör om det är efterfest....Varför går man inte och lägger sig????
Det kan man fråga sig.....nej, då...jag visste ju vart jag skulle ringa och sedan ner till de.....Kom hem på morgonkvisten igen....Varför forsätter man parta  för????. Jag brukar ha som måtto att inte ta ngt efter kl tolvslaget men det är inte alltid det följs.....
Ja, kul hade jag ivarjefall.....dansade med kompisen pappa där hemma....hahahha!!!!

Jag som skulle köra M på fotbollsmatch dagen efter....Det gick inte kan jag tala om för er....Skullej ag bli stoppad så hade jag fått dryra böter....
Jag mutade henne med pengar om det var ok att slippa åka......och det gick hem...Vilken morsa man är.....

Men hur ofta är det karneval???? 1 gång om året och då måste man ha kul, eller hur????

Här kommer nga utav barn ekipagen...ag har även vänt på bokstäverna i karneval på bild ser jag nu....





 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-08-18 @ 17:56:06
 
hi,hi roliga bilder.



nej..vem vill börja jobba..men jag är ju allafall tryggad lite till eftersom jag har bebisen..men ändå..min dröm o längtan är att få pengar för att vara hemma..men just i vår kommun är de jätteanti vårdnadsbidrag tex.



men hoppas ni får en fin o mysig vecka din sista semestervecka!



nu regnar de här igen...regn,regn...

blir nog till att ta lite te snart..redan..



kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2008-08-18 @ 18:09:58
 
å de hade varit mysigt:-)

hi,hi.

nu ska jag sätta mej vid bolibompa.

kramkram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0