**Död eller levande...**
2008-08-24 @ 22:15:37
 

Lika fint väder idag som igår.....härligt!!!!
Somnade efter 03.00 i natt pga hämtning utav sonen som var och tittade film hos en kompis som bor ute på vischan.....
Lite tröttt när man vakna men blev snabbt pigg.....
Så här kommer en liten kortfattad story hur dagen varit,...

- Sambon uppe med tuppen för att ta upp nätet i sjön på morgonkvisten...- fick flera aborrar men ingen mört.....(vi ska ha det till kräftorna nästa helg i vättern)
-Jag fick ligga en timme mer  än smbon innan jag klev upp...
- Vi har fixat svampen som vi plockat igår - rensning och stekning....
- rökt fisken som vi fick igår och idag...
- städat och plockat i huset
- Åkt till affären två gånger
- Jagat en luftballong som kom farande över byn ---Lilltösa var i låger och så fick vi bra kort--hoppas jag...
- Gallrat med kläder som lilltösa växt ur och lagt ut på tradera....
- Lagat mat-äta- i sin vanliga ordning
- köpt godis på godisaffären + ragga godisburkar till kräftorna
- Plockat svamp - hittan ga enstaka kantareller men mest karl johan...Skogen är full med dessa....
- Sköljt svampen men inte delat och stekt- får bli imorrn....
- suttit lite vid dator men inte mkt
- Hängt tvätt och lagt i tvätt - usch, så tråkigt!!!!
- Jag har inte suttit på rumpan på hela dagen mer än vid matbordet och en stund vid datorn ....- fan vad man går under
   dagen - aldrig stilla....
- Avslutat dagen med ett glas vitt - det var jag värd..........
- Nu så är jag trött så nu ska jag gå och lägga mig........- Natti natti

Jag hoppas jag kan sova lika avslappnad som vår trizze här på bild inatt ...Börjar jobba imorrn efter en låååång semester så man är lite rädd att man inte ska vakna av telefonen imorrn bitti.......
Han ser mer död  än levnade ut men han är livs levande men inte när han sover....Så här ligger han ofta....på rygg med fötterna i vädret....Vakanr inte ens när jag fotar...Snacka om avslappnad.............

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0