**Fiske**
2008-06-26 @ 23:38:37
 
Jag var in på designhjälp och han hade varit å fiskat......
Eftersom min sambo älskar å fiska så tänkte jag visa nga bilder på hans alster av hans fångst....

Sambons aborre vägde 1.9 kg....Den största han har fått...så han var lycklig...syns på hans leende....
grabben fick en aborre året efter i samma tjärn på ca 1 kg...
sedan på det kortet som jag har satt ditt en stjärgosse strut på (julkort) har han väl en gös tror jag....(han sover nu så jag kan inte fråga honom)

 
- Äldre bilder - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-06-27 @ 16:53:12
 
HAha jo... det är så det är på onsdagar (det är en onsdag den fullastade är tagen)... då är det tidningar till alla.. PLUS posten då.. gah :/



Klart det är okej! Vardör ska man måsta vara ung för att dela denna underbara värld för? ;)

Min mamma bloggar ju så jag tycker inte det är det minsta konstigt :) Mest kul.. kan behövas lite mer spridning på folket här :)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0