**Fy ,vad jag är trött på jobbet**
2008-03-04 @ 20:06:56
 

Idag var en sådan där dag som man känner att "är det där här jag  verkligen vill jobba med resten av mina  20/25 år"

  • Snoriga ungar ( man går och torkar näsor i ett och får en och annan dusch på sig själv eller i maten)
  • Man är aldrig ren utan gammalt snor  eller matrester  där barnen har kladdat av sig.
  • Barn som skriker i ett....kan vara för att de är ledsna men även när de är förbannade/arga...Den ena avlöser den andre....
  • Ben ensom viker sig när de inte får sina vilja igenom..De blir som spagettin...(Då har man bara lust att hänga upp de i en krok.)....
  • Byta bajstblöjor (Ja, de msåte ju oxå bajsa)
  • torka spyor (inte så ofta som tur är)
  • Förädrar som inte tar sitt ansvar tex när barnen är sjuka (De kommer ändå...tex skyller på att febern var en ny tand närdet går förkylningar)......

Jag är så trött på allt asså...........Men vad ska jag göra istället....I don`t know....

Nu ser inte alla dagar ut på samma sätt som tur är....
När allt är som en vanlig dag och inte en "skrikdag" som idag så är det bättre...

När man kommer till jobbet och barnen kommer rusande till en..ibland med den kram....Då känner man sig att man är älskad och då älskar man jobbet helt plötsligt ....eller när man ser deras framsteg tex när man hör när de försöker säga ens namn, första steget (för desom inte går när de kommer till oss).....Då smälter man.....
Mina små gullungar...ändå kan de få mig att känna mig så trött på jobbet....

image131
 
- Allmänt - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-03-04 @ 21:17:24
 
Haha - precis sådär känner jag med mitt jobb oxå. Och jag som inte ens velat jobba med barn...
Det kan svänga fort från en dag till en annan!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Junitjej
2008-03-04 @ 21:29:40
 
Tiindra, jag har laddat ner så kallade brushes till photoshop, som jag använder.Här hittar du svaren på de flesta av dina frågor:
http://www.designadinblogg.se/
Rubrikerna lägger jag in i kodmallen. Kolla in de andra rubrikernas koder. Kopiera de och ändra texten i själva koden.
 
- URL: http://junitjej.blogg.se - -

Från: Raymondolea
2010-01-05 @ 08:30:40
 
Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!
 
- URL: http://raymondolea.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0