**Långfredag.....
2008-03-21 @ 15:16:04
 
Jag håller på att dör här hemma....av klåda.....Fan, vad mina eskem kliar....Nu har skinnet börjat gå sönder och det blir skorpor...Svider samtidigt....
Ingen ting verkar bita...så nu har jag haft på fet stjätsalva i fejset få se om det blir ngn förbättring....Så jag är brun i  halva anisktet....ser lite lattjo ut...som om jag skulle få på maskerad...Tur att jag inte behlver träffa ngn nu....

Inte förrens ikväll då vi ska bjuda M och P på lite paj som jag strax ska börja förbereda till.....så då får jag försöka få bort det då...

Torka golven ska jag oxå försöka hinna mig på....
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-03-21 @ 15:35:26
 
Kan rekommendera vanlig badolja som man köper på apoteket till barn. Den smörjer A in sig med. Den är bäst tycker hon. Svider inte. Stackars dig...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0