**Nu drar det ihop sig....
2008-03-23 @ 20:48:51
 

...imorrn åker vi...och ingen dator på en hel vecka...Hur ska det gå då???? Inget bloggande, inget läsande....
Ja, det blir nog bra med det oxå...Jag får skriva dagbok under tiden med penna och få ner det på bloggen när jag kommer hem.......
Det ska bli skönt att komma i väg men det brukar vara som så "Borta bra men hemma bäst"...
Jag har packat till alla och försökt få det ngt snyggt i huset ...Vill komma hem till ett välstädat hus när jag kommer hem...Sådan är jag.....

Hoppas jag inte har glömt ngt bara!!! Förra året glömde jag min medicin så det blev panik där uppe mitt ute i urskogen...Men vi löste det med bilande  på 20 mil  tur/retur och postgång...
Så det misstaget ska jag inte göra denna gång....

Värst blir att vara ifrån katterna.....Först tänkte vi ta med de upp...precis som vi gör på sommaren när vi åker till tännäs....men att vara däruppe nu i -30 är inte så kul för de...Så de har det bättre  här hemma....
Vi har gjort ett schema för de så att morsan+ svärföräldrarna kommer att vara här och se till de...Värre är barnpassningstider :0)..

 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0