Ny månad - MARS - 4 delfinalen
2008-03-01 @ 11:21:55
 

Nu är det första mars...och våren är på väg, eller?
Ja. man kan tro det ivarjefall.....Det börjar knoppas på blåbärsriset tex, i rabatterna så börjar det oxå knoppas...


Idag är det världens regnväder och igår var det snorhalt...jag åkte omkull när jag skulle in i bilen...Det var som såpa

på våran uppfart....

Så vädret är verkligen skiftande....

Hur är vädret hos dig?


Idag går fjärde delfinalen av i melodifestivalen....Här kan Höra melodifestivalen om du vill tjuvlyssna  i 60 s innan tävlingen  går av stapeln..

Det kommer att bli den tuffast programmet  för nästan alla låtar är bra av det lilla jag har hört...

Nicklas - en bra låt (jag gillar honom) 2 chansen
Calais - en fin lugnare låt (fin röst) 2 chansen
Daniel - en låt med fart i - Finalplats
Linda- Liknar de andra låtar hon sjunger (gillar inte henne så värst)
Sibel - Bra röst men för höga toner för mig (låter lite skrikigt)
Fronda - När inget för mig....
Charlotte - Bra svängig låt - * Garanterad FINALPLATS*



Hur tror du att det går?

 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Trondalma
2008-10-14 @ 10:50:33
 
You have done a great job with everything on this site. I Love your site
 
- URL: http://trondalma.myblog.de - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0